Хореограф фундаментально змінила філософію та естетику модерного танцю.
Хореограф фундаментально змінила філософію та естетику модерного танцю й неабияк вплинула на історію балетного мистецтва України.
“Броніслава розробила новий напрям у модерн-балеті — конструктивізм. Вона ставила номери без музики, а класичні балети сміливо доповнювала акробатичними трюками, залучала до своїх постановок київських художників-авангардистів”, – йдеться в повідомленні.
Один із найбільш плідних періодів свого життя провела в Києві. Спочатку відкрила балетну “Школу руху”, одним із її учнів був інший відомий киянин Серж Лифар, , чиє ім’я токож війшло в історію танцю.
У 1915-1918 роках спільно з чоловіком Ніжинська керувала балетною трупою Київської опери, яка у часи Української Держави називалася “Український театр драми та опери”. Після еміграції до Франції у 1928 році , через 10 років переїжджає до Штатів, де відкриває балетну школу і починає викладацьку діяльність.